Plantskoleträning

Efter en lyckad helg i Djursholm med personligt rekord i kür och placering i GP är vi nu på plats hemma hos familjen Brolin på plantskoleträning. Men det är något som inte stämmer. Det är så tyst, nästan lite lugnt, ahh Emelie är inte hemma 😉 Emelie och Briman är på väg till Ungern för att tävla så dom är inte med den här gången. Jag och Ciwi skulle också åkt till Ungern för att tävla fast en vecka senare men min tävling blev inställd, jättetrist!

Hur som helst, upplägget för den här träningen kunde inte varit bättre. Liane har varit med och sett hela min tävling och vi vet precis vad vi behöver förbättra. Projektet de här dagarna ska bli kürprogrammet. Vi ska hitta vägar som passar oss bättre och sen ska musiken göras om litegrann för att passa det nya programmet. Svårt men roligt! För er som vill se film från helgen så finns den här : http://www.equisport.tv/

Det är den tredje filmen en bit in. Jag är jättenöjd med vissa bitar, men jag är lite arg på att jag missade ena piruetten som vi kan göra så bra nu. Piafferna är inte alls så bra som vi kan och sen är det retligt att missa travökningen. Trots missarna blev det ett personligt rekord och det måste man ju vara nöjd med.
I morgon ska jag filma nya küren, hoppas vi får till något bra 🙂

Skickat från min iPad

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar